|
Technická a administrativní správa
- hlídání termínů povinných revizí a jejich zajištění (elektřina, plyn, výtahy, požární prevence), evidence revizních zpráv
- jednání s dodavateli služeb dle pokynů mandanta (např. voda, elektřina, odpad, teplo apod.)
- součinnost při výběru specializované firmy na údržbu a opravy, úklid, deratizace, havarijní službu aj.
- zavedení pasportů bytů a domu do elektronické podoby
- vyhotovení a evidence standardních nájemních smluv
- zajištění standardních výpovědí nájemních smluv
- vyhotovení evidenčních listů
- součinnost při tvorbě nájemného bytů a nebytů a záloh na služby
v souladu s obecně platnými předpisy pro družstva, spol. s r.o.
i společenství vlastníků
- vedení předpisů nájemného bytů i nebytů a záloh na služby spojených s užíváním bytů a nebytů včetně změn podle změnových listů
- zajištění agendy týkající se úhrad spojených s užíváním bytu prostřednictvím SIPO
- evidence plateb nájemníků a vlastníků
- vyhotovení přehledu předpisů a plateb (včetně evidence dlužníků)
v požadovaných termínech a jejich zaslání v elektronické podobě
- upomínání dlužníků na žádost a náklady mandanta
|
|
Účetní služby
- vedení účetnictví mandanta v souladu s obecně platnými předpisy
- zpracování účetních výkazů v požadovaných termínech včetně roční účetní závěrky a jejich zaslání v elektronické podobě
- přehledné vedení nákladů, které se týkají správy a údržby nemovitosti
- upozorňování na nedostatky předložených dokladů, zejména jejich úplnost a správnost
- vedení karet majetku
|
|
Roční vyúčtování služeb
- pro družstva a s.r.o. provedení ročního vyúčtování záloh na služby v souladu s obecně platnými předpisy
- pro společenství vlastníků provedení vyúčtování veškerých nákladů a záloh na služby v souladu s obecně platnými předpisy a pokyny mandanta
- příprava podkladů pro rozúčtovací firmy (teplo, voda)
- evidence tvorby a čerpání dlouhodobých záloh na opravy na jednotlivé členy nebo vlastníky
|
|
Nadstandardní služby
- komplexní vedení mzdové agendy
- mzdové listy
- zpracování ročního zúčtování daně pro právnickou osobu
- potvrzení o příjmech jednotlivých zaměstnanců a členů statutárních orgánů
- zpracování evidenčních listů zaměstnanců pro správu sociálního zabezpečení
- pro vlastníky bytů potvrzení o příjmu ze společných prostor podle výše spoluvlastnického podílu
- příprava a distribuce složenek, šeků
- kopírovací služby
- vyhotovení zprávy o hospodaření za uplynulý rok
- zpracování podkladů pro úvěr
- vypracování statistických výkazů
- ekonomické poradenství
- metodické poradenství k vedení pokladny, knihy faktur apod.
- vypracování účetních směrnic
- zajištění poradenství při stavebních činnostech
- zasílání výstupů dle bodů 1.l) a 2.b) v tištěné podobě
- zasílání měsíčních faktur v tištěné podobě
- využití schránek pro předávání dokladů mandatáři
- vedení podúčtů v souladu s etickými principy
- zajištění poradenství v případech likvidace subjektu a přechodu na SVJ
- jednání s úřady dle pověření klienta
- přefakturace nákladů
|
|
Daňové poradenství
- daň z příjmu právnických osob
- daň z příjmu fyzických osob
- daň z přidané hodnoty
- daň z převodu nemovitosti
- daň z nemovitosti
- silniční daň
- daňová optimalizace odměn statutárním orgánům
- daňová optimalizace při převodu/prodeji bytů
- daňové poradenství před vznikem společenství vlastníků
|
|
Likvidace firem
- likvidace bytových družstev
- likvidace bytových s.r.o.
- likvidace podnikatelských subjektů
|
|
Havarijní servis
Havarijní servis zajišťujeme dodavatelsky s firmou, která v rámci spolupráce našim klientům neúčtuje havarijní paušál. Platíte tedy jen uskutečněné výjezdy. S firmou jsou výborné zkušenosti.
|
|
Zajišťování kontrol na úřadech
Na základě jednorázové nebo dlouhodobé plné moci za Vás absolvujeme pravidelnou nebo mimořádnou kontrolu na finančním úřadu, na správě sociálního zabezpečení nebo u zdravotních pojišťoven.
|
|
|